Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Així sóc jo

Hola sóc Miriam Tormo Tomás .
Vaig  nàixer el 4 de maig als 7 mesets a  l`hospital  d ‘Ontinyent .
Sóc una xiqueta amb la pell un poc  oscura , tinc els ulls marrons ,tinc els cabells marros i un poquet  ondulats ,no sóc molt alta , sóc celíaca i  porte ulleres .
Sóc una persona alegre , divertida , simpàtica i graciosa , a pesar que diuen que estic un poquet “Locaseta “.
La meua família de casa  consta de : ma mare anomenada Amparo, mon pare anomenat Juanjo, la meua germana anomenada Marta, el meu gos anomenat Rufo i jo .
El meu color preferit és el roig , rosa i  blau .
Després de classe vaig a extraescolars : El dilluns vaig a solfeig a les 5:15 fins a les 6:15. Els dimecres vaig a solfeig altra vegada de 5:15 a 6:00. Els divendres vaig a banda jove del (Gamell ) (una de les bandes d’Albaida ) després a les 7:45 tinc clarinet  fins les 8:30 i, a les 8:30 tinc banda de Benissoda  que acaba a les 9:45. Els dijous vaig a repàs d’anglés de les 3:30 fins les 4:30.
Els dissabtes sempre quede amb els meus amics que són : Maria.P, Marisa, Borja, Toni.S, Àgueda,Toni.T, Roser i Oscar .
El diumenge sempre me’n vaig al poble de ma mare que es diu Moixent .
Els menjars preferits són : la pasta, el pernil, la paella, la cassola, la sèpia i els calamars. Els menjars que no m’agraden són : l’àrròs blanc, el peix i el puré.
Els esports que més m’agraden són el futbol, padel, tenis, natació i patinatge.
La meua manera de vestir és casual, les prendes de vestir que més m’agraden són les desudaderes i les malles .
Els meus “hobbies” són : tocar el clarinet, quedar amb els amics, jugar amb el meu gos , estudiar, ajudar a ma mare a fer pastissos, o veure la televisió que els canals que jo sol veure són : Disney Chanel , FDF ,Boing i algunes vegades Telecinco.
M’agraden les pel·lícules :d’aventura,  romàntiques .I no m’agraden les pel·lícules: de guerra  ni de matar.
M’agraden els llibre de: diaris i d’aventures .I no m’agraden els llibre de :terror.
El que més m’agrada són els animals. En especial els gossos  (sharpein america i labrador) i els cavalls

MIRIAM TORMO TOMÁS 1r ESO B
Aquesta és una fotografía de quan jo era xicoteta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada