Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Autoretrat sobre mi

Em diuen Rocío Sansano Sánchez, tinc 12 anys i sóc estudiant de 1r ESO.
Tinc els cabells castanys clars quasi pèl-rojos. Els meus ulls són marrons obscurs i el meu nas és xicotet. Els llavis són finets i poc gruixuts, les meues orelles són menudes i tinc molts granets a la cara. Tinc prou amples els malucs. Els meus peus no són molt grans perquè faig un 37 de peu. Tinc un caràcter un poc fort, quan estic enfadada però quan estic en més gent que no siguen els meus amics sóc molt tímida i em costa expressar-me i preguntar alguna cosa, és perquè tinc molta vergonya. Sóc molt sincera i de vegades me’n passe. Els meus “hobbies” preferits són ballar I bussejar perquè és el que m’ha agradat  des de sempre. Tinc els gustos un poc estranys, però la majoria són normals. Els menjars que més m’agraden són la  lasanya, macarrons, les “migues” i els espagueti. Els que menys m’agraden són les llentilles, els fesols i el puré. M’ agrada molt portar roba nova i anar de compres, de vegades vull tanta roba que no pot ser, però la roba que porte és còmoda sobretot per a l’escola. Els meus jocs favorits són el “colbol” i l’amagatall. Els jocs que menys m’ agraden són el basquet , hoquei i el cementeri. Les assignatures que més m’ agraden són Valencià, Educació Física i Música. Les que menys m’ agraden perquè em costen són : Matemàtiques, Castellà i Naturals.
AIXÍ ÈS COM SÓC JO FÍSICAMENT I DE CARÀCTER.

ROCÍO SANSANO SÀNCHEZ 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada