Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Autoretrat

Hola,el meu nom és Pau, segur que vos recorda a aquella cançó que tots cantàvem quan érem menuts, ”quina paraula més bonica quan sent que algú la diu, només amb les 3 lletres tot el món ja somriu”.
Jo sóc prou alta amb els cabells marrons clars i ulls de color de la mel. Sempre duc les ungles ben arreglades i pintades, els meus llavis són fins i menuts, igual que els meus ulls, també sempre m’agrada tindre un somriure a ells.
El meu estat físic és bo m’agrada l’esport i estar fent alguna cosa.
Sempre m’han dit que xarre molt:”no calles ni baix l’aigua”,”eres una auela xarradora”,”xarres més que una cotorra”... Personalment sóc extrovertida, i de vegades, un poc tímida, però no em costa fer amistats.
Sempre estic cantant i fent bobades, m’agrada ser alegre. De vegades, m’enfade en mi mateixa perquè no puc fer el que m’agrada. Sempre aconseguisc les meues metes i els meus somnis.
El que més m’agrada és eixir amb els meus amics pel nostre estimat poble, Albaida(situada a la Vall d’Albaida). M’agrada eixir a córrer, veure la tele,xarrar… En canvi, odie la natació i m’encanta l’atletisme.
Els menjars que més m’agraden són el pollastre al forn que fa la meua iaia, la pizza que prepara ma mare,el xocolate…
Estes son les meues dos goses que es diuen Fosca i Aida.


Els meus jugadors de futbol preferits són Mustafi i Diego Alves.
Imatge inserida 2
Així sóc jo.

Adéu.
Pau Llácer Izquierdo 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada