Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

Autoretrat



Bon dia,
Em diuen Marisa,tinc 12 anys.
Soc bastant amable, decidida i inquieta. Sóc tant inquieta com un terratrèmol i molt amable.
Tinc els cavells castanys i curts ;els ulls redons de color castanys clars;el nas recte els llavis grossos. En general, sóc prima i un poc alta.  Vaig a l’intitut d’Albaida  IES Jose Segrelles, normalment a les 8:00 ix de casa i a les 14.30 arribe a casa. Jo visc a Albaida amb ma mare el meu gos Tobi i la meua gossa Aroa,el de la imatge és Tobi el meu gos .
tobi marisaJo tinc família a Canals, Albaida i Xàtiva
La meua família de Xàtiva tots són fallers com per exemple : La meua cosina Adriana que enguany és fallera major de Xàtiva (2016)
adri fallera.jpegAh! que no vos havia comentat tinc un germà: Julen, que té 18 anys i que viu amb mon pare Pasqual .

A mi m’agrada estar amb els amics i em facina viatjar.
Aquesta imatge puguem veure amb alguns dels meus amics: Maria i Miriam
Maria és la del jersei gris i Miriam la xica que porta les ulleres, som amigues des de primària, les tres som d’Albaida.


amigues de marisa
Ei que encara no he acabat m’agrada el bàdminton, bàsquet ,colbol (és un xoc que practiquem a educació física). Doncs resumint en general m'agraden tots els esports . El que més magrada del meu poble (Albaida) és que està envoltada de muntanyes, els meus 3 llocs preferits d’Albaida són: l'Avinguda, on se situa la tirolina que per cert està molt prop de l’institut, continuant i l'altre lloc és la Glorieta .

Adeu , fins que vingeu !                                                                                       MARISA RAMÍREZ TORMO 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada