Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

COM SÓC JO?

Sóc Òscar Cano Bañó, tinc 13 anys que vaig fent des del 20 de febrer de 2003. No sóc molt baix, faig 1,63cm. Els meus cabells són de color marró i els meus ulls també, d’una tonalitat més clara, amb unes ulleres blaves. La meua manera de vestir no és res fora d’allò comú: un jersei o una dessuadora amb uns pantalons vaquers o de xandall.
Jo sóc un xic creatiu i divertit al qual li agrada fer moltes coses. Jugue a Pilota Valenciana en l’equip del meu poble, és un esport que m’encanta. També, en meu temps lliure, m’encanta jugar a videojocs en l’ordinador, escoltar musica i veure pel·lícules. M’agraden molt les sèries anime (dibuixos animats japonesos) són molt més divertides que algunes de les que fan ací. Sempre estic pensant a fer coses noves i divertides. El que em passa algunes voltes és que em preocupe més dels altres que de mi, això he de solucionar-ho.
A ma casa som quatre persones: el pare, Miguel, que té la seva empresa de transport de llenya; la mare, Lourdes, que és ama de casa; la meva germana major, Laura, que va a quart d’ESO i Jo, Òscar, que vaig a primer d’ESO. No tenim cap gos però a mi m’encantaria tindre’n un, perquè m’agraden molt els animals.
El que mes m’agrada de ma casa és el lloc on està, perquè davant tinc un bonic parc i darrere l’escola de primària, i a mi m’encanta veure els xiquets entrant i exint de l’escola molt feliços.
Visc a Agullent, un poble molt bonic. Al meu poble hi ha moltes costeres, però això no té importància, perquè els parcs que hi ha són fantàstics, sobretot la font Jordana: el parc mes bonic i gran de tot Agullent. Una altra cosa que m’agrada del meu poble es la gent, és amable i simpàtica, sempre et saludarà amb molta alegria. També, al meu poble hi ha tranquil•litat, no hi veus molts cotxes i t’ho passes bé passejant. 
M’agradaria compartir aquest intercanvi amb un xic que tinga gustos similars a mi o simplement amb un xic alegre i simpàtic.

Òscar Cano, 1r ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada