Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

El retrat

Hola, em dic Ainoa Espí Boix. Visc a Benissoda (València). Tinc dotze anys, en breu fare tretze. Estudie a l'institut IES J. Segrelles a Albaida. Aquest any estic fent primer d'eso. És el primer any que estic a l'institut i la veritat és que estic molt contenta.


En primer lloc,físicament tinc els cabells arrissats, marrons i no massa llargs. Tinc la cara redona com una poma. Els meus ulls són no massa grans, de color marró amb un poc de verd quan em pega la llum o el sol. Tinc el nas petit i la boca no molt gran. Sóc molt alta com un pi. Porte unes ulleres de color morat. Sempre que somric se'm fan clotets.


En segon lloc, el meu caràcter és una mica bipolar, hi ha que de vegades estic trista i de seguida em pose a riure. Considere que sóc simpàtica, amable i bona persona amb qui s'ho mereix. Sóc molt respectable, comprensible, ordenada i faenera, ja que faix tot el que em propose. També sóc una persona molt nerviosa.
De vegades m'entren benades rares. Diuen que sóc una persona respectable cap als altres, ja que sempre que puc ajude a la gent en tot.


Per tercera part, m'encanten les mascotes, sobre tot els gossos, ja que tinc uno dit Olaf. Les meues aficcions preferides són passejar el gos, anar per la montanya, fer-me fotos, anar de compres i sobretot quedar amb les amigues.
Els caps de setmana m'agrada anar per el camp, anar al cine o de compres i quedar amb les amigues.
Els meus menjars preferits són les pastes com:l'arròs, els macarrons, els espagetis... També m'agraden alguns programes de televisió com:Alli abajo, La que se avecina, Master Chef...


Bé aquest és el meu retrat i la meua descripció, espere que m'hageu pogut conéixer un poc més, perquè de vegades tota la bellesa no es troba a l'interior.
Ainoa Espí Boix 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada