Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

La meua vida

Jo sóc Hicham tinc 14 anys sóc del Maroc visc ací a València en un poble que es diu Albaida
sóc alt ulls marrons pèl negre  moreno . M’ agrada jugar a futbol i a bàsquet sóc  un xiquet responsable simpàtic graciós just i molt alegre .
M’agrada molt les sabates de nike i les camisetes  de la marca adidas m’agrada més vestirme de xandall que de texans perquè m’ agrada molt l’ esport per això sóc prim .
Jo tinc tres germans i tinc dos piriquitos i han fet dos ous . El meu poble és molt bonic però també és xicotet . M’ agrada jocs de cotxes i jocs de futbol i jocs de derrotar.M’agrada viatjar en vaixell al marroc. No m’ agrada la música escolte sols cançons de rap que diuen paraulotes també m’agrada anar a la platja.

Sempre quan isc de l’ institut vaig a casa dine jugue després faig els deures faig els deures i a voltes estudie vaig amb els  meus amics pel poble o jugue a futbol o a polis i kacos. de nit em dutxe i a les once me’n vaig a dormir i tots els matins m’ alce a les huit menys deu i vinc a l’ institut.
Hicham Grioui 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada