Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

L'AUTORETRAT



A mi em diuen Elena Garcia Pont. Tinc 12 anys i vaig nàixer el 15 de juny de 2003.
Jo sóc una xiqueta prima i baixeta. Tinc els cabells castanys, curts i també arrissats. La cara la tinc redoneta, els ulls de color verd i xicotets, i porte ulleres sols per a classe. El nas el tinc petit i xato. Vaig vestida amb texans, una camisa rosa i botes.

Sóc prou simpàtica, alegre, ordenada, graciosa i també a vegades m’ enfade molt fàcilment, també sóc un poc presumida i vergonyosa.

Vaig a música, m’encanta! També toque el violí. No practique cap esport, però, sí que m’agradaria, especialment el tenis. En el meu temps lliure, estudie o també m’agrada eixir a passetjar amb les meues amigues.
Tinc 2 germanes, Pilar, que té 6 anys menys que jo i és en la que m'encanta jugar, és molt bonica. També està Alicia, sols té 3 anys més que jo. Està en el mateix institut que jo.

Les meues amigues són: Ainara, Aitana, Irene, Noelia, Esther, Nerea, Martina i Mar. Són les millors, totes juntes fem un món millor.




                                                                                                         
                                                                                                    Elena Garcia Pont 1r ESO D
                                                                                                                      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada