Pàgines

diumenge, 28 de febrer del 2016

Presentació




Hola el meu nom és Óscar Jornet Tomàs, tinc dotze anys, sóc de Bélgida, però vaig a estudiar a Albaida a l’institut del IES J. Segrelles a la classe de 1r ESO C.
Tinc un germà bessó que va a la mateixa classe que jo .
No sóc ni molt alt ni baixet i estic un poc prim. El meu pèl és de color marró i el tinc curt .
Tinc els ulls grans i d’un color marró claret ,la boca i el nas no són ni molt grans ni molt xicotets.
Sóc un poc vergonyós però em porte bé amb tots perquè sóc simpàtic. M’agraden molts els animals i a casa tinc gossos,ocells i tortugues. M’agraden tot tipus d’esports però el que practique és el futbol des de fa molts anys, que jugue de migcampista en l’Albaida, i l’equip que més m’agrada és el Barça .
També m’agrada tocar la música i també fa molts anys que la estic estudiant -la i ja toque el trombó.
Ací vos he contat un poc com sóc jo perquè em pugueu conéixer.
Óscar Jornet Tomàs 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada