Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

Presentació




Hola:
Sóc Jonathan Santiago Escrivá, vaig a 1r ESO E de l´institut IES JOSE SEGRELLES d'Albaida. Descriure una persona és explicar: com és el seu aspecte físic, com va vestida, com és la seua manera de ser, el caràcter, quins són els seus gustos, quines coses fa, quina feina fa, quin estat d´ànim té... Això és el que vaig a descriure jo de mi mateix.

Sóc un xiquet de Bèlgida, el poble està situat a la Vall d´Albaida a la província de València, és una localitat menuda i prop de la muntanya.
En la meua casa som tres germans i jo sóc el mitjà. La meua edat és de 12 anys, la meua estatura és 1´50 centímetres i el meu pes és aproximat a 37 kilos. Estic prim com un fideu. El meu cabell és agraït de color castany oscur i curt. la meua cara és allargada, els meus ulls són de color marron oscur, a més porte ulleres de forma quadrades i de color negre per a veure la televisió, i per a fixar-me. Els parpells els tinc llargs i negres, el nas és xicotet i xato, la meua boca és u poc menuda, les orelles les tinc normals.
Quasi sempre vaig vestit amb texans estrets de color negre i de sudadera verda. Els dies que toca E.F. em pose xandall i esportives d´Adidas de color negre, blanc i un poc de blau.

Sóc un poc despistat i desordenat. També em pose nerviós abans dels exàmens o quan he de fer alguna cosa important. Quan he de fer alguna cosa, ho faig el millor que puc. Em considere un xiquet alegre i simpàtic, però també sóc vergonyós i callat.
Vaig tots els dies a l´institut d´Albaida. De vesprada faig els deures i estudie, dos dies a la setmana vaig a música. Els divendres tinc bonda jove, i ja si em sobra temps jugue a futbol en el parc o vaig pel poble amb els meus amics.

El meu color favorit és el groc i el blau. M´agrada practicar esport ( futbol, fronto, anar amb bicicleta, etc...). A se m'oblidava, que també m´agrada jugar a jocs d´acció, i a futbol en la PS4.
Els meus menjars preferits són: la paella, les coquetes de dacsa i la pizza, els postres més bons que he probat són: els flams i les natilles caseres. No m´agrada fer deures ni estudiar però ho he de fer. Per últim, m´agrada estar amb la família i veure tots junts una pel·lícula de humor, d´acció, etc... .

Aquesta és la meua descripció espere que vos vaja agradat a tots i a totes.

Una abraçada.




Jonathan Santiago Escrivá 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada