Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Retrat-descripció de mi mateixa




Sóc Nerea una alumna de la classe de 1r ESO D, en l’IES José Segrelles a Albaida.
Jo normalment vaig vestida amb pantalons texans, de color blau, amb un jersei gris i unes sabates blanques. Porte ulleres, però només per a classe,estic prima. a vegades, porte xandall, quan toca educació física.
Tinc els ulls marrons verdosos; el cabell el tinc ni molt llarg ni molt curt, normal; de color castany. Sóc alta, i tinc els braços llargs i prims, i tinc la cara rosada i bonica.
Sóc agraïda amb la gent que es porta bé amb mi, i compartisc molt.
Sóc una persona alegre, bona i carinyosa; i sempre estic contenta.
A vegades quan se me creuen els cables, em pose un poc contestona.
Sóc una persona que obedisc quasi sempre a la primera, però de vegades és a la segona. No sóc molt llesta, però trac prous bones notes.
Sóc molt bona amiga, i bona companya, i al mateix temps crec que sóc bona alumna.
No practique cap esport, abans practicava la gimnàstica rítmica, però quan vaig entrar a l’institut m’ho vaig deixar.
Els meus “hobbies“ són estudiar alemany i anglés.
Quan quede amb les meues amigues  parlem de coses molt interessants i s’ho passem super bé; i quan quedem per a sopar s’ho passem encara millor.
A mi m’agrada llegir contes misteri, aventura, de curiositat…
No m’agraden les matemàtiques, socials i naturals; i la música l’odie; però m’agrada escoltar música, i la meua cantant favorita és Taylor Swift.



                                                                      Nerea Segrelles Fayos 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada