Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Retrat




Em diuen Óscar Pont Calabuig ,vaig a primer de l’ESO, tinc 12 anys i visc a Albaida .
Tinc un germà que li diuen Jordi , i coincidim en que complim anys el mateix mes , Jo el 12 i ell el 23 d’agost. Jo 13 i ell 11 anys.
Sóc baixet i grosset, però espere fer-me major i créixer un poc més, com mon pare, no porte ulleres ni vull .Tinc els ulls marrons i grans, i el pèl negre i llis com la meua mare, les orelles no molt grans i la boca menuda, la tinc cosida per culpa d’un bac que vaig caure de menut.


El meu caràcter; és amable simpàtic i alegre. M’agrada tractar amb la gent i ajudar-la en tot el que necessite, de vegades em diuem que un poquet massa els que em coneixen. Moltes coses que veig que fan, no estic d’acord, però està clar que en esta vida tots no pensem el mateix.
Sóc molt familiar, m’agrada estar amb els meus. La meua família per part de pare no viuen al poble, encara que les arrels són d’ací.Tinc tres cosins, dos cosines i un cosí que té la meua edat i com no tinc germanes disfrute molt amb elles, de vegades no estic molt d’acord en el que diuen els meus pares, però jo crec que m’ho diuen  pel meu bé i per a no fracasar a la vida  en un futur .


Després les meues preferències respecte al menjar, varien segons els dies. Normalment preferisc, verdures torradetes i amb tota la seua varietat de maneres i formes. L’arròs també m’agrada prou, el que no em fa molta gràcia són els llegums, amb tot el seu ampli aspecte culinari. Estic molt a gust, cuinant menjars amb la meua família .


Als esports, preferisc fer bàsquet, atletisme o bicicleta que jugar al futbol, i tampoc estic d’acord en els esports, que fan brega  i violència . Em ve molt de bo córrer, caminar i crec que són esports divertits i entretinguts, també m’agrada la muntanya i els animals, de fet el meu pare, té de mascota una burreta, que ens va comprar quan el meu germà i a mi quan erem més xicotets.Tinc tota classe de pardals, però en generals m’agraden tot tipus d’animals .


Espere que t’agrade la meua descripció, ens vorem quan vingues ací. Espere que t’ho passes d’allò més bé, quan arribe el moment.

Oscar Pont Calabuig 1rESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada