Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Retrat

Hola, jo sóc Àgueda Segrelles i tinc 12 anys (però cumpliré 13).

No sóc alta ni baixa. Segurament sóc igual que tu en l’estatura. Tinc els cabells rissats, d’un castany clar que de vegades agafa altres tonalitats. Els meus ulls són verds i marrons, sincerament pareixen kiwis. Porte ulleres molt a sovint, encara que preferisc no dur-les.

Les meues aficions són dibuixar, cantar, llegar, jugar a bàsquet, somiar i actuar. Estaré encantada de dibuixar-te alguna cosa, el mateix al cantar, llegar supose que saps i un partidet de bàsquet a ningú fa mal. I si actue, es per a difrenciar la veritat de la mentida. En el menjar puc arribar a ser molt estricta, ja que no soporte el primentó, la ceba i la carn en elgunes oscasions. Encara que la ceba a vegades es passa i me la menge… Quan al meu estil de roba, jo el descriuria com a un vestir bàsic.

Sóc amable i agradable, segons els meus familiars. Però puc arribar a ser molt freda en el moment menys esperat. Tinc un poc de bipolaritat en el meu carácter, la veritat. I sé que somriure es bò per a la salut, però a mi no m’agrada molt. No, no estic tota la estona seria, en algún moment tinc que riure’m.

I sense res més que escriure, et deixe viure. Agur!

Pd: T’espere impacient a Albaida ;)

Àgueda Segrelles Osoro 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada