Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

RETRAT

                    
Em dic Emilio i sóc alumne de l´ IES J.Segrelles i vaig a fer un autoretrat de mi mateix.Sóc una persona no molt alta , però tampoc baixeta , tinc el cabell i els ulls marrons.No sóc de fer molt d´esport , sóc més tranquil.Sóc simpàtic , "treballador" entre cometes perquè algunes vegades no tinc molta gana de fer res. També tinc molta vergonya encara que intente mantindre una apariència seriosa.Amb la meua família sóc molt juganer i alegre i també en casa sóc el més desordenat de tots.
A l´hivern sempre vaig de sudaderes i xandall , però a l´estiu sempre porte manega curta.M´agrada molt jugar a la consola i a l´ordinador , encara que el tinc trencat.
Per jugar a la consola sóc molt competitiu no puc perdre ninguna partida , fins que un dia  em torne més boig que una cabra , ja que quan he perdut em torne furiós.

No m´agraden els llibres gens i pelis molt poquetes m´agraden. M´agrada molt la pizza i fins ací el meu autoretrat.
Emilio José Horcajada Briones 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada