Pàgines

dijous, 25 de febrer del 2016

Sóc Mireia Tormo


Sóc Mireia Tormo, tinc tretze anys i actualment visc a Albaida, amb els meus pares i el meu germà Víctor. Vaig a l’escola de l’ IES José Segrelles d’ Albaida i em considere una bona alumna.
Sóc una xica alta, prima, amb la pell clara. Tinc el pèl marró, llis i bastant llarg. Unes ungles llargues i porte unes ulleres rojes. Els meus ulls són d’ un color marró oscur i tinc molt de llavis.
Normalment vaig vestida amb pantalos texans o xandall, ja que no m’agrada massa portar ni falda ni vestit. Vestic amb camises amples o sudaderes i quasi sempre porte unes esportives daurades o blanques. M’agrada portar el cabell solt, però per a fer educació física sempre porte cola. Els meus calcetins sempre solen ser d’un color gris i no m’agrada pintar-me les ungles.
Em considere una xica divertida, amiga dels meus amics i també molt xarradora. No tinc molt bon sentit de l’humor pel que pareix una xica bastant seria. M’agrada estudiar i anar a l’escola.

Abans estudiava el saxofó, però m’ho vaig deixar perquè ja no m’agradava. La meua sèrie de televisió preferida és “Keeping Up With The Kardashians”, però també veig altres programes com “Gran Hermano”. M’agrada jugar al bàdminton i al padel i veure partits d’aquestos esports. També m’agrada escoltar música. Però el meu hobbie preferit és jugar amb el meu germà.
Mireia Tormo Blasco 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada