Pàgines

divendres, 26 de febrer del 2016

SÓC SALVA I NO SALVE A NINGÚ




Hola, em dic Salva Roig Bataller, tinc 13 anys des del 8 de febrer. Sóc d’estatura mitjana, tinc els cabells i els ulls marrons. Acostume a portar dessuadora i pantalons texans o de xandall.
Visc a Benissoda, un poble d'uns 450 habitants en el qual no cal caminar molt per moure’s. Visc amb ma mare (Susana), el meu iaio (Rafael), la meua germana (Maria) i les meues gates Nicco i Cosita. M’agraden molt els animals, tots en general.
Fora de l’horari escolar, m’agrada eixir amb els meus amics, anar amb bici, jugar amb el PC, amb la play prehistòrica (2), vore sèries d’anime i la informàtica en general.
Sóc un xic a qui li encanta eixir, vergonyós i graciós. No m’agrada l’anglès però sí les matemàtiques.
M’agradaria estar amb algú que s'assemble a mi. (Preferentment un xic XD).

Salva Roig 1r ESO A

1 comentari: