Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

AIXÍ SÓC JO

Hola, em diuen Alexandra Roman. Vaig nàixer a Romania, però visc a Albaida. Tinc 12 anys, a l’abril en complisc 13. Estudie a l’institut IES JOSE SEGRELLES, a 1r ESO B.
No sóc ni alta ni baixa, tinc els cabells castanys i bastant llargs. Els meus ulls són d’un color marró.
Em considere amable, simpàtica i divertida.
Després de l’escola, els dimarts de 18:30 a 19:30 tinc bàsquet. Els divendres també en tinc, de 19:30 a 21:00.
M’agrada llegir llibres, en especial, d’aventures. També m’agrada mirar pel·lícules en el temps lliure, en concret, d’aventures i romàntiques.El meu color preferit és el blau claret, però també m’agraden el verd, el taronja i el fucsia.
El menjar que més m’agrada, es pot dir que és la pizza i l’hamburguesa. El que menys m’agrada és el peix i el marisc.
Normalment, vaig amb malles i camises o texans. Els dies de festa solc anar amb algun que altre vestit.
M’encanten les matemàtiques, el valencià i per descomptat “English”. Les assignatures que menys m’agraden són: Naturals, Valors Ètics i Educació Física. Les altres es poden dir que m’agraden però no tant.
M’agraden molt els animals, en especial els gats i els gossos. Malauradament, jo no en tinc, perquè no tinc les condicions adequades.
Bé doncs, passem al temps lliure.
Els caps de setmana m’agrada anar de compres o quedar amb els amics.Aquestes dos xiquetes d’ací baix són dos amigues, que he conegut l’any passat, i que m’han ajudat en tot. S’anomenen Maria i Miriam.
IMG-20160212-WA0052.jpgM’agrada dibuixar, però no sóc professional. En especial m’agraden les gorjuss com les d’ací baix.                                          
2016-03-01-15-24-11--980346851.jpeg

Bé, doncs, ací vos deixe.

Fins la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada