Pàgines

dilluns, 7 de març del 2016

COM SÓC JO?

Hola, el meu nom és Clara i tinc 12 anys, encara que al març en faré 13. No sóc molt alta però sóc prima. Tinc els cabells rossos i els ulls marrons. M’agrada vestir amb roba còmoda, però vaig vestida com cal en cada moment.

Sols tinc una activitat fora de l’horari escolar, anar a catecisme, ja que estic preparant-me per a la confirmació. 

Els menjars típics de la terra són la paella i la cassola. A mi, el que més m’agrada és la cassola, però la que fa la meua iaia. I en el mes de gener anem els dijous de cassoleta al parc o a La Solana.

Els meus programes preferits són aquells que tracten d’assassinats. La sèrie que més m’agrada és Castle.

Sóc responsable, encara que de vegades oblide algunes coses. També sóc eixidora, m’agrada quedar i anar-me'n de festa. El més divertit de mi és que sóc bromista. I a més, m’agrada inventar jocs i provar-los amb la gent i els amics.

Visc amb els pares i una germana, m’encanta tindre una germana menuda com la que tinc. Té 4 anys menys que jo. A la meua família sols treballa fora de casa el meu pare i ma mare ara és l’encarregada de la casa.

El meu poble és Atzeneta d’Albaida. Té una séquia molt bonica, atractiva i interessant, hi ha coses bones i és un poble segur. Com que és un poble molt menut sols hi ha una escola, així que per anar a l’institut he de desplaçar-me a Albaida.

Clara Valls, 1r ESO A


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada