Pàgines

dimecres, 16 de març del 2016

Hola !!! Així sóc jo.

Em diuen Berta Esplugues Tormo, vaig a primer de l’ESO B, de l’institut IES José Segrelles d’Albaida.



Tinc 13 anys i visc a Albaida.


Em considere alegre, nerviosa, xarradora i simpàtica. M’agrada ajudar a la gent. M’encanta quedar amb les amigues o amb els meus cosins. De part de mon pare tinc 6 cosins i jo 7, la majoria amb menys de 10 anys. De part de ma mare tinc cosins segons, tots més majors que jo menys un que es de la meua quinta.
Tinc una germana que li diuen Clara que te 9 anys. Ella va nàixer el 3 de gener i jo l’11de març. Sóc alta, no sóc ni prima ni grossa. Tinc els ulls marrons i el pèl castany i risat amb la boca gran amb els llavis grossos  
Amb el tema del menjar, m’agrada la cuina de casa, el menjar saludable, encara que algunes verdures no m’agraden com la tomaca. M’agrada la pasta, la fruita i l’arròs. No m’agrada cap tipus de llegums, ni el peix sobre tot el mero.
M’agrada practicar bádminton i natació. M’agradaria algun dia apuntar-me a competicions de natació ja que normalment la natació la practique sola i m’agrada prou, No m’agraden la majoria dels esports en els que s’utilitza pilota com el futbol o el bàsquet.
M’agrada més la platja que la muntanya, però a l’hora de nadar preferisc la piscina a la mar, ja que aquest estiu passat, totes les vegades que he anat l’he vist de color verd amb moltes meduses.
M’encantet tot tipus d’animals menys els insectes, sobre tot m’agrada el tigre. Al meu pis no puc tindre animals perquè és prou petit, però  a finals de maig ens mudarem a una casa en el camp bastant gran i em deixaran tindre algun animal de companyia.
M’agrada vestir amb texans i dessuadores o samarretes còmodes, no m’agrada dur falda ni vestit  ja que tinc que estar a l’institut quasi 6 hores i la majoria  del temps asseguda. No tinc asignatura preferida ja que al institut que vaig ninguna em crida l’atenció, però no m’agraden gens les matemàtiques ja que em costen molt.
De major vull estudiar magisteri i belles arts ja que m’agraden molt els xiquets i el dibuix.


Ací vos deixe algunes imatges


             
El meu animal preferit                           Albaida


Les meues companyes de classe i jo


Així soc jo ☺


Berta Esplugues Tormo 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada