Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Em dic Loly!

Hola! :)


Em dic Loly Aginor


Visc a Sant Esteve, un petit poble al costat de Perpinyà. Visc a prop d’un estadi de futbol.


Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són francès perquè la professora fa cursos que m’agraden i perquè m’agrada la matèria. Les mates perquè m’agrada la manera que el meu professor, en Benet, fa els cursos i ens ensenya bé.


Quan surto del col·legi agafo el bus o, si no, vaig cap a casa i faig els deures o escolto música. Escolto sobre tot R&B. També miro la tele. Miro “Les Marseillais” és un programa de tele realitat.


Tinc una germana més petita. Té nou anys. I tinc un conill i tortugues.


Quan sigui gran m’agradaria treballar amb nens petits, o ser fisioterapeuta.
Un desig per aquest 2016 és que la meva família i jo tinguem molta sort i que siguem feliços.


Tinc els cabells rossos i els ulls blaus, sóc tímida quan no conec les persones.


I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
Resultat d'imatges de                     Resultat d'imatges de dragons catalans
Aquesta imatge és una imatge                      Aquesta imatge és dels Dracs
de la seria “les marseillais” de                      Catalans, el meu equip de rugby.

tele realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada