Pàgines

dimarts, 29 de març del 2016

Hola! :)

Em dic Manu i tinc 12 anys. En faré 13 el 4 de novembre. Visc a Sant Esteve. És un poble petit i molt agradable per viure. Té molts parcs i llocs per jugar a bàsquet.  La meva casa és groga, gran i té una piscina.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i la matèria que més m'agrada és l’esport, sobretot el bàsquet, perquè jugo en un club i perquè em diverteix molt jugar.

Quan surto del col·legi faig basquet. El dimarts i el dijous tinc entrenament en el club del Soler. He començat aquest any i jugo d’ala. També surto amb els amics que no són sempre del col.legi.  Juguem a bàsquet o anem al PIJ: és un lloc on hi ha consoles.  Si no, vaig cap a casa i jugui a NBA2K16 o GTA V.

No tinc germans. En canvi tinc dos gats i una tortuga.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de jugador de bàsquet professional, perquè em considero una persona treballadora, persistent i amb bones aptituds per al basquet.

El desig per aquest any ja l’he realitzat. Era anar a Los Angeles !

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

usa-today-9116757.0.jpgkobe-bryant-041315-getty-ftrjpg_hnmwtxmeqtvu1fyv5fnzn6abh.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada