Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Sóc en Joan Villanueva!

Hola! :)

Em dic Joan Villanueva, tinc 13 anys, sóc d’alçada mitjana, tinc els ulls marrons i els cabells negres. Tinc un caràcter manyac.
Visc a Nyls, és un petit poble amb uns 450 habitants. La meva casa és gran tinc una piscina, una sala de jocs am la PS3. Es al costat de Perpinyà. Hi ha una escola de La Bressola a Nyls, era on anava a primària abans d’anar al col.legi.
Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són Francès, mates, Català perquè hem de reflexionar i sobretot l’esport perquè sóc esportista.
Quan surto del col·legi faig Futbol a l’ASPTT, jugo de mig campista. M’agrada molt el Barça sobre tot la “MSN”. Si no vaig cap a casa faig els deures i quan els tinc acabats jugo a la PS3 sobretot Call of Duty, Black Ops 2. Aviat tindré  el 3. M’agrada també FIFA 2016; tinc molts altres jocs.

Tinc una germana que té 5 anys. A casa tenim gallines, una tortuga i un gos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar d’entrenador d'esport perquè em considero una persona esportista i espavilada o fisioterapeuta. Per les dues coses hauré de fer molts estudis.

Un desig per aquest 2016 és que sigui millor que l'any 2015 i que tingui millors notes.
I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada