Pàgines

dijous, 24 de març del 2016

Hola! Sóc la Camil·la!

Hola! :)

Em dic Camil.la Lara

Visc a Nyls. És un petit poble on hi viu molt poca gent. Hi ha també una escola La Bressola de maternal i primària. Soc una persona alta, rossa i amb els ulls marrons.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són les mates perquè m’agrada calcular, i el Francès, l’Anglès i el català perquè m’agraden les llengües

Quan surto del col·legi vaig a fer boxa, el dimarts al vespre i el dimecres a la tarda vaig al club d’equitació. A casa m’agrada ser i jugar amb els  animals que tenim. Si fa mal temps em quedo a mirar la tele, l’ordinador i el mòbil.

Tinc una germana més gran i un germà i tinc tres cavalls, un gos, dos gats, sis gallines i cinc peixos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de policia a cavall, perquè em considero que soc forta a cavall que i tinc un caràcter per fer policia .
Un desig per aquest 2016 és tenir el meu concurs de cavall i que la meva família tingui salut.
I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

C:\Users\Camille\Pictures\cheval.jpgAfficher l'image d'origineAfficher l'image d'origine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada