Pàgines

dimarts, 29 de març del 2016

Hola! Sóc la Chloé!

Hola! :)

Em dic Chloé, tinc 12 anys. Sóc ni alta ni baixeta.  Tinc els cabells mig llargs i de color castany. Tinc els ulls marró fosc i porto ulleres. D'amigues no en tinc moltes, però són molt bones amigues. Sóc molt sensible. Sóc divertida i m'agrada passar-ho bé.

Visc a Prada. És un petit poble  no gaire a prop del col·legi. A l'estiu és bastant turístic. És celebra el festival de música Pau Casals. És un poble que està a prop del Canigó i una mica més lluny del mar.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són Plàstica, Història de l'Art, Música i Francès. M'agraden les tres primeres perquè són creatives. El Francès perquè és interessant saber llengües.

Quan surto del col·legi, els dilluns, faig boxa francesa. Els dimecres, a la tarda, faig guitarra.
La Boxa francesa és un tipus de lluita amb els punys i els peus. Si no, vaig cap a casa i faig els meus deures i miro vídeos al youtube.

Tinc una germana més petita que jo, té vuit anys, quasi nou, es diu Morgane. Tinc un gat que es diu Charlie i és ros.
Quan sigui gran m'agradaria treballar de dissenyadora de mobles, perquè em considero una persona que m'agraden les matemàtiques i el dibuix. Ja he dit que m'agraden les matèries creatives.

Un desig per aquest 2016 és que sigui un any bastant tranquil, pel que fa als atemptats terroristes.
Que ens ho passem molt bé anant a Albaida !
I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada