Pàgines

dimecres, 23 de març del 2016

Hola! Sóc l'Anaelle!

Hola! :)

Em dic Anaelle Nicolini i tinc 13 anys.

Visc a Bompàs, és petit però és bonic. Es molt a prop de Perpinyà. Hi ha un parc amb animals. Hi ha conills, gallines, cabres... Visc entre la part renovada del poble i la més antiga. En tot cas el municipi no para de créixer.
La meva casa és gran, amb dos pisos, tres cambres i un garatge. Tinc un jardí al davant de la casa i un al darrera. Al  darrera hi ha una olivera i un llimoner.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són Català perquè m'agrada aquesta llengua, Anglès perquè és bé, i Francès perquè és la meva llengua materna. El que trobo positiu de saber moltes llengües es que podem anar a molts llocs diferents i fer molts viatges.

Quan surto del col·legi no faig cap activitat extra-escolar però m'agradaria fer piano i cant. Si no, vaig cap a casa i faig els meus deures.

Tinc un germanastre i una germanastra que veig un cap de setmana sobre dos  i tinc peixos.
Quan sigui gran m'agradaria treballar d'advocada o de professora però encara no n'estic segura. Les coses que m'atrauen en aquestes feines es que les persones que les fan tenen coratge perquè no són feines fàcils.

Pel moment el que m'agradaria fer és continuar estudiant perquè em considero una persona no segura de si mateixa i que no sap escollir les bones solucions sola.
Un desig per aquest 2016 és aturar de menjar-me les ungles i fer plaer a la meva mare pel seu casament.
De caràcter sóc tossuda, una mica rebel, insegura i sovint trista. Tinc bones notes en Francès i Català però com que algunes altres matèries no m'interessen gaire, tot i que m'esforci, em van regular.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:
Afficher l'image d'origine Afficher l'image d'origine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada