Pàgines

dimarts, 8 de març del 2016

Hugo

El meu físic:
Uns ulls castanys i grans, llavis rectes i poc voluminosos, i orelles mitjanes (UNA A CADA COSTAT). Sóc prou alt i molt prim.


El meu caràcter:
Tinc un caràcter prou fort i soc molt creatiu, m’agrada dibuixar, pintar, fer manualitats, i el que mes m’agrada es fer coses i jugar amb l’ordinador.
M’agraden molt, molt, tot allò que te que vorer amb la festa, tant si es religiosa o no, en que tinga menjar, coets o amics jo m’apunte i si nets menester l’organitze jo.
El que no m’agrada es l’esport agressiu ni competitiu.


Aquí estic a l’escola celebrant                                         Aquest sóc jo:
el 9 d’octubre.


                                    

Aquesta és la meua festa preferida. A la Vall d'Albaida no en fa


La meua cosina,Jessica, i jo de festa.
Els meus menajars preferits:

pa, pernil i tomaca                          paella valenciana                             truita de creïlles i ceba.
Resultat d'imatges de tortilla de patatasResultat d'imatges de jamon serranoResultat d'imatges de paella valenciana




Hugo Pla Tormo 1r ESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada