Pàgines

dimarts, 1 de març del 2016

LA HISTòRIA DE LA MEUA VIDA


Hola,
Sóc David ,tinc 12 anys i hui vos vaig a parlar sobre mi, la meua descripció basa de 4 parts:
1*-Aspecte físic

2*-Caràcter i aspecte psíquic

3*-Gustos,Menjar que m´agrada …

4*-Comiat

1*Jo sóc baixet, sóc normal, tinc ulls negres i grans,tinc el cabell curt i negre, les meues orelles són mitjanes, els meus llavis són grans i tinc el nas xicotet

2*També tinc un caràcter tranquil i molt sovint nerviós, també  sóc simpàtic i molt amigable,i psíquicament sóc llest

3*M´agraden tots els animals en general, i sobre els esports.. els que més practique són el futbol, el tenis, el pinpon… Sobre la roba quasi sempre porte uns pantalons geugers i mòbils.

4*Bé açò ja és tot, et desitje un bon cap de setmana, adéu.
David Millán Centeno 1r ESO B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada