Pàgines

diumenge, 6 de març del 2016

Retrat

Sóc una xiqueta de 12 anys que vaig a 1r ESO E, en l’Institut IES José Segrelles a Albaida.
 Físicament sóc baixeta. La pell no la tinc molt clara, però tampoc molt oscura, els ulls marrons, els cabells castanys tirant cap a foscos, amb un tallat per davsall dels muscles. Porte unes ulleres negres. Sol vestir amb malles, mai vaig amb pantalons texans, i els dies d’educació física vaig amb xandall normalment.
 Per altra part, el meu caràcter és prou bo, no sol portar-me mal amb la gent. Sóc amable i molt simpàtica, em porte bé amb els companys de classe i també amb els de fora de classe, amb els professors sóc bona persona. No sóc contestona amb els mestres, no com altres companys i companyes.
 M’agrada molt eixir amb les amigues i dansar prou pel poble, de dalt a baix. També m’ho passe bé anant al cine, la majoria de voltes vaig amb ma mare i una amiga.
 Disfrute molt veient la televisió. La sèrie que més m’agrada és “La que se avecina”. Sempre estic veient-ho. El que més adore en el món, és estar amb el mòbil.
 Finalment, dic que sóc prou estudiosa, trac bones notes, excepte socials, que em costa un poc més que altres assignatures. No és que m’agrade molt llegir, però quan m’enganxe a un llibre d’interès i de misteri, me’l lligc en un tres i no res.

                 Ainhoa Tormo Rico 1r ESO E

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada