Pàgines

divendres, 1 d’abril del 2016

Em dic Melissa Ferrer

Sóc alta i tinc els cabells llargs marró clar i els ulls de color marró i verd . Sóc manyaga però no em deixo fer, és a dir que si m’empipen em puc enfadar. Això em passa de tant en tant amb el meu germà.

Visc a al Soler el poble on hi ha el col.legi. Està bé perquè hi ha tot a la vora.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són les mates perquè m'agraden molt els càlculs, però no tots, i català, sobretot les traduccions perquè m'agrada molt traduir i saber llengües.

Quan surto del col·legi no faig activitats extra-escolars, vaig cap a casa i espertino, faig els meus deures i jugo al meu mòbil o la meva tablet o de vegades vaig a fora a jugar amb el meu germà i els seus amics que viuen al costat de casa meva.  

Tinc un germà gran, que també va al col.legi. No tinc animals a casa meva, però m'agradaria tenir un  gosset.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de secretària dins un centre mèdic, o bé ocupar-me de bebès o infants o ser estilista de moda.

Un desig per aquest 2016 és d'anar a Nova York.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada