Pàgines

divendres, 1 d’abril del 2016

Em dic Thomas Nogué i tinc 12 anys.

Visc a Baó, un petit poble al costat del Soler i la meva casa és gran i blanca.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l’esport i les mates. M’agrada l’esport perquè m’agrada fer jocs de córrer i de pilota i les mates perquè m'agrada tot el que té a veure amb el càlcul.

Quan surto del col·legi faig futbol amb el club de Saint-Esteve, jugui en la posició de defensa. Nosaltres juguem a la més gran lliga on podem ser.  Si no faig futbol vaig cap a casa i jugo a la PS4 a FIFA 16, a GTA 5 , a NBA2K16 i Rocket League.

Tinc 1 germà de 9 anys i tinc peixos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar d’entrenador de futbol perquè em considero una persona espavilada, que sap fer riure, així l’equip és més tranquil i pas estressat. Sé prendre decisions, sé gestionar un grup i els esportistes, però tinc pas gaire paciència.

Un desig per aquest 2016 és que sigui millor que l'any 2015, vull dir que tingui millors notes i que guanyem més que abans, però guanyem casi sempre.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada