Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Adrià

Visc al Soler, molt a prop del col.legi. Hi vinc amb bicicleta. El poble és petit però està molt ben equipat.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són mates perquè m'agraden els números i l’esport. M'agraden tots els esports. Jugo a waterpolo.  M’interessa també CVT (naturals) perquè el meu somni més tard és de ser biòleg marí.

Quan he acabat de fer els deures jugo a la XBOX 360 i la WII.

Tinc una germana més petita,  és a la Bressola de Soler, a primària. A casa  també parla català la meva mare. Tinc un gos, dues tortugues i dos porcs d'indis.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de biòleg marí perquè hi ha animals marins que es fan matar nomes per la pell o d’altres coses dolentes que no m’agraden gens. Em considero una persona amable i una mica tímida

Un desig per aquest 2016 és que tot vagi bé a Albaida.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

Résultat de recherche d'images pour "pizza quatre fromages"Résultat de recherche d'images pour "fifa 16"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada