Pàgines

dimarts, 5 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Alexandre Respaut

Tinc 13 anys, sóc alt amb ulls marrons tinc els cabells curts de color castanys. M’agrada molt jugar amb  els companys.

Visc a El Soler, el poble on hi ha el nostre col.legi.  Té uns 7000 habitants.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són el català, perquè és la nostra llengua, i  l’esport.

Quan surto del col·legi faig  bicicleta i m agrada jugara a la ps4 o, si no, vaig cap a casa i jugui amb companys.

No tinc germans. A casa tenim un gos i un gat.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de bomber, perquè em considero una persona responsable,  i m’interessa des que sóc petit.

Un desig per aquest 2016 és de passar unes bones vacances d’estiu.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

La meva PS4.

Aquest és el cotxe que m'agradaria tenir.
Aquest és el logo de la meva cadena de youtube que és alexrespgaming.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada