Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Dorian

Visc a Pontellà. És un poblet a la vora de Perpinyà. Hi ha un estadi i un skate park. A la meva casa, hi ha una planta baixa, un pis i un jardí.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són català, francès, anglès, esport i plàstica. M’agrada treballar les llengües perquè quan seré gran podré viatjar a d’altres països. L’esport perquè sóc una persona activa i plàstica perquè m’agrada molt dibuixar.

Quan surto del col·legi faig futbol o, si no, vaig cap a casa i jugui a la XBOX o vaig a l’ordinador.
Tinc una germana més gran que jo, que també va anar al col.legi de La Bressola. Tinc un gos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de futbolista professional, perquè em considero una persona amb fair-play i manyac.

Un desig per aquest 2016 és de fer progressos al futbol.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

Afficher l'image d'origineAfficher l'image d'origine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada