Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Galdric Cascales

Visc a Perpinyà, és la capital del Rosselló.
Visc dins un barri que es diu la Lunette, que és un dels més petits de Perpinyà.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són l'esport per què m'agrada el futbol, i la plàstica per què m'agrada dibuixar. Les matèries que m’agraden menys són les matemàtiques per què no m’agrada molt reflexionar.

De caràcter sóc molt obert però soc també una mica tremendo i m’agrada molt riure. Sóc una persona graciosa.

Quan surto del col·legi faig futbol o, si no, vaig cap a casa i jugo a les consoles. Jugo a futbol dins un club que es diu ASP on sóc davanter centre. El meu jugador de futbol preferit és Fernando Torres.

Tinc un germà i una germana que són molts més grans que jo. El meu germà té 24 anys, la meva germana 22. A casa  tenim un gat, un peix i una tortuga.

Quan sigui gran m'agradaria fer de futbolista, perquè m’agrada molt el futbol i sóc una persona prou esportiva.

Un desig per aquest 2016 és de fer-me nous amics a Albaida.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada