Pàgines

dimarts, 5 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Hugo Pelletier.

Tinc 13 anys i m'agrada posar-me samarretes. Sóc una mica alt, ros i tinc els ulls blaus.

Visc a Cabestany, un poble amb cinema, parcs i sales d'esport. És molt a prop de Perpinyà.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són la musica, perquè m'agrada  cantar i escoltar música, l'esport, perquè m'agraden els jocs de pilota, i el català, perquè es una llengua molt maca.

Quan surto del col·legi faig bàsquet amb els meus companys del club o, si no, vaig cap a casa i jugo amb el meu germà. Si no faig deures i quan els acabo surto amb els companys.

Tinc un germà que fa rugby i  a qui li agrada l’esport. Tinc 2 tortugues, un gos, un peix i un hàmster.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de jugador de bàsquet o treballar amb els animals, perquè em considero una persona manyaga i esportiva.

Un desig per aquest 2016 és tenir noves pilotes de bàsquet o tenir un nou animal i també anar de viatge a NY.

I perquè t’acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada