Pàgines

divendres, 1 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Mahel.

Visc a Pià, a la comarca de la Salanca. Es una mica lluny del col.legi i és per això que agafo el bus. La meva casa és gran amb un jardí. Tinc un babyfoot (futbolí), una taula de ping-pong.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són les Mates i el Català perquè són les matèries que hi arribo millor, i per a mi són les més fàcils.

Quan surto del col·legi faig música. Toco la guitarra des dels 5 anys i la percussió, des de fa 4. Si no, quan tinc una mica de temps jugo a jocs vídeos com Hearthstone, Garry’s Mod.

Tinc un  germà gran de 14 anys que va al col.legi i dues  germanes petites, una té 5 anys i l'altra, 9 anys, que van al primari.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de metge, perquè em considero una persona bona, sóc manyac i m’agrada ajudar els altres.

Un desig per aquest 2016 és viatjar a un altre país: els Estats Units, Japó o Austràlia. 

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada