Pàgines

dimarts, 5 d’abril del 2016

Hola! :) Em dic Vicenç Bourrec.

Visc a Fillols. Es un poble molt petit al peu del Canigó. La gent és molt manyaga.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són  sobretot l’esport i català, ja que tenim dos super professors i les mates fins i tot si són complicades.

Quan surto del col·legi faig futbol dins de l’equip de Prada . Normalment jugui de migcampista o defensa. Sóc tècnic i tinc força per xutar. Si no, vaig cap a casa i jugui a la play a FIFA 16, BO3 o NBA 15.

Tinc dos germans.  Tinc, també, dos gats i un gos.

Quan sigui gran m'agradaria treballar de futbolista, perquè em considero una persona prou àgil i respectuosa i  que sap compartir.

Un desig per aquest 2016 és de passar a 4a (curs superior).

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden: 
Afficher l'image d'origineAfficher l'image d'origine

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada