Pàgines

dimarts, 22 de març del 2016

Hola! Sóc la Christen!



Hola! :)

Em dic Christen Duchesne

Visc a Sant Esteve un poblet al costat de Perpinyà.
A Sant Esteve hi ha uns 12.000 habitants.

Vaig al Col·legi Pompeu Fabra de la Bressola, al Soler, Catalunya Nord, i les matèries que més m'agraden són música, perquè m'agrada molt cantar, i també mates perquè m'agrada molt el professor.

Quan surto del col·legi canto o ballo o, si no, vaig cap a casa sobre tot per estudiar o estic amb la meva millor amiga fent moltes activitats, i escoltar música.

Tinc un germà de 19 anys  i tinc 4 tortugues, un peix i un gat

Quan sigui gran m'agradaria treballar de llevadora, perquè em considero una persona que s’ ocupa molt bé dels nadons.

Un desig per aquest 2016 és que la meva família tingui molta sort i que no tingui problemes .

Tinc els cabells castanys els ulls marrons i tinc un caràcter fort però sóc manyaga.

I perquè t'acabis de fer una idea de com sóc, t'enganxo algunes imatges d'algunes coses que m'agraden.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada