Pàgines

dijous, 31 de març del 2016

SOBRE COM SÓC

Hola, em diuen Clàudia, tinc 12 cap a tretze anys, sóc alta, el color dels meus ulls és marró, com els meus cabells, encara que aquests són un poc més foscos. Em considere bona, encara que dominant, sobretot amb la meva germana xicoteta.
La meva afició preferida és el ball, jo balle HIP HOP, i també m'encanta cantar. En el temps d'oci m'agrada fer els deures, estudiar, veure la televisió, però sobretot estar amb la meva família i donar-li molt d'afecte a la meva gosseta d'un mes i nou dies. La meva música preferida és la de Justin Biber i tot tipus de música que es cante en anglés i espanyol. El meu programa preferit és Disney Channel i també FDF. La meva pel•lícula preferida és Nàrnia, i també, m'agrada jugar a la wii amb el joc Juns Dancs 2014 i 2016. El meu menjar preferit és l'ensalada i la pizza. I, fora de l'horari escolar, m'agrada anar a córrer o a fer esport amb la bicicleta. Jo sóc molt responsable i un poc casolana, perquè, m'agrada passar la major part del temps amb la meva família. 
Visc en unmunicipi de València que es diu El Palomar, és un poblet molt bonic. Hi ha una zona on es pot anar a dinar i a jugar, que es diu la Font de Sis perquè abans era un llavador on la gent anava a rentar la seva roba i la font tenia 6 xorros, per eixa raó li van posar eixe nom. La meua família està formada per: La meva germana, que és diu Aitana; el meu pare, Gustavo; i la meva mare, Mònica. Amb la resta de la família ties, tios, cosins, iaio... ens portem molt bé.
Jo visc en una casa bastant gran. La part que més m'agrada de la casa és la sala de jocs, el pati, però sobretot l'habitació i hi visc amb els pares, la meva germana i la meva gosseta. La meva gosseta es molt bona i un poc juganera, té el pèl fi i curt. 
La persona que voldria que vinguera a ma casa preferiblement és una xica, però si és un xic tampoc em semblaria malament. A mi, m'agraden les persones amables, que no siguen molt capritxoses que els agrade ballar i cantar, com ara jo.  

Clàudia Guerrero, 1r ESO A
                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada