Pàgines

dilluns, 29 de febrer del 2016

Autoretrat

Hola sóc Enrique Pascual Tomàs i visc a Bèlgida que és un poble de 700 habitants. Tinc un germà bessó i una germana, i també un gos. Estudie a l’IES Josep Segrelles d’Albaida.


Sóc alt d’uns 160 cm amb el pèl castany, llis i curt. Tinc ulls marrons oscurs i un nas arredonit, quasi sempre visc de color blau, perquè és el meu color favorit, amb esportives blaves.


També sóc un poc simpàtic i vergonyós, quan no conec a ningú, sóc un poc intranquil, ordenat i sorollos.


Els meus gustos són els esports i els vídeojocs. L’esport que més m’agrada és el futbol, jugue en l’Albaidense de defensa central i sóc del F.C.Barcelona i el videojoc que més m’agrada és el Black Ops 3 per a la play 4.


Adéu, fins que ens vejam.

Enrique Pascual Tomàs 1rESO C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada