Pàgines

dissabte, 27 de febrer del 2016

Retrat

Jo faré un retrat descriptiu: vaig a descriuré a mi mateixa, físicament, psicològicament, hàbits i caràcter.
En primer lloc el físic:
Tinc una altura ni molt baixa ni molt alta, tinc els ulls de color marró oscur,
tinc una silueta prima, la meua contextura és morena.M´agrada molt en pantalons o en malles, encara que algunes voltes en alguna ocasió especial em fique vestits.
En segon lloc psicològicament:
Sóc una xiqueta amable ,sincera,optimista tinc un carácter un poc fort quan estic cabrejada o em molesten, però sóc molt bona xiqueta sóc simpática,afectuosa…
En tercer lloc i finalment:
Hàbits els dilluns a voltes isc de casa o siga que me´n vaig, per ahí amb mon pare, entre semana no quede molt perquè hi ha institut. Quasi tots els dies llig un poc, els divendres isc per ahí amb les amigues o me´n vaig a Agullent i quede per ahí, els dissabtes faig els deures que m´han posat per al cap de setmana i els diumenges a vegades isc per ahí o faig els deures que no he fet. M´agrada estar amb el móvil,vore la tele, eixir amb les amigues, a vegades estic una estona llegint.

                           Natalia Duarte Lasprilla 1r ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada